Vidéki Ingatlan Portál

Információk eladók számára

Információk eladók számára

1. Mit nyújt nekem a Vidéki Ingatlan Portál?​

     Sorrendben, hogy az Ön ingatlanát a legrövidebb időn belül, a legjobb áron értékesítsük:

     - megismerjük a helyszínen az ingaltant, és a paramétereit

     - kiváló minőségű, előnyös fényképeket készítünk 

     - méretarányos alaprajzot készítünk,  

     - javaslatot teszünk a reális piaci ár kialakítására

     - megírjuk a hirdetés szövegét, és továbbítjuk a www.viport. hu saját hirdetési oldalunkon kívül 4 országos ingatlanportálnak

     - szoros kapcsolatot tartunk az eladóval, folyamatosan tájékoztatjuk az új érdeklődőkkel történt tapasztalatokról.

     - lebonyolítjuk a teljes adásvételi folyamatot, ingyenesen intézzük a vevő hitel és CSOK igénylését,

     - közreműködünk a birtokbaadásnál és a közüzemi óraátírásoknál.

 

2. Miben különbözik a többi közvetítő irodától?

  -  Jászárokszállás térségben mi vagyunk itthon! Naprakész eladási adatainkkal segíteni tudjuk a reális piaci érték kialakításában.

 -  a Vidéki Ingatlan Portál MAXIMUM díjjal dolgozik. Bármennyi az ingaltan eladási ára, és Ön CSAK irodánkat bízza meg az értékesítéssel, a fizetendő jutalék MAXIMUM 400.00,- forint

3. Mi a helyzet, ha több tulajdonosa van az eladásra kerülő ingatlannak?

- a közvetítési megbízás megadásához szükség van minden tulajdonos beleegyezésére. Vagy meghatalmazással vagy egyéb megbeszélt módon képviselheti egy eladó a tulajdonostársait

4. Mi a helyzet, ha teher van az ingatlanon?

- a teher nem jelent problémát. Nem kell tehermentesíteni az inatlan értékesítés előtt. A vevő lehetőségeitől függően majd a vételárból kell tehermentesíteni.

5. Mennyibe kerülnek ezek a szolgáltatások?

- amennyiben a Vidéki Ingatlan Portált bízza meg  ingaltana értékesítésével, 2,5 % az iroda jutaléka, azonban minimum 250.000,- maximum 450.000,- forint

6. Mit kell nekem tennem a szerződés alapján?

- Önnek vállalnia kell az együttműködést az ingaltan megtekintése során (amennyiben nem ad kulcsot az iroda megbízottjának, hogy önállóan mutassa be az ingatlant) 

- válllania kell, hogy a lehetőségekhez képest felkészíti az ingatlan a bemutatásra

- vállalnia szükséges ha előfordul, hogy bármely érdeklődővel történt tárgyalásról haladéktalanul tájékoztat bennünket

7. Mikor kell fizetni az irodának?

- kizárólag akkor kell fizetni az irodának, ha Ön mér kapott a vevőtől foglalót, előleget, vagy vételárrészletet. 

8. Hogyan történik az adásvételi szerződés megkötése?

- az adásvételi szerződés döntő hányadban a Vidéki Ingaltan Portál jászárokszállási irodájában történik, kivéve, ha a vevő saját ügyvédjéhez ragaszkodik. Mi minden esetben jelen vagyunk a szerződés megkötésekor és közreműködünk a közös szerződéses akarat írásba foglalásában. Az ügyvédi munkadíjat,- ami irodánknál 10 millió forint alatt 1 % - a vevő fizeti szerződéskötéskor

9. Kapok segítséget a közüzemi szolgáltatások névátírásához?

Igen, a közüzemi órák átírásához minden dokumentumot a rendelkezésére bocsátunk a feleknek. Ennek alapján eladónak egyetlen szolgáltatónál sem kell személyesen megjelenni az átírással kapcsolatban. 

10. Mikor kell személyi jüvedelemadót fizetnem?

Abban az esetben NEM kell SZJA-t fizetni, ha az eladásra kerülő ingatlan már több mint 5 éve van az Ön tulajdonában. 

Az adózási kötelezettség részleteit minden esetben már a megbízás felvétel során tisztázzuk. Kiszámoljuk pontosan a fizetendő adó összegét és megbeszéljük az esetleges bevallási kötelezettséget is. 

11. Kihez fordulhatok, ha kérdésem van?

Bármely további kérdéssel kapcsolatban kérem forduljon személyesen vagy levélben bármelyik értékesítő kollégához, vagy a Vidéki Ingatlan Portál irodavezetőjéhez:

Ballagó Katalin

Jászárokszállás, Deák Ferenc utca 7. 

0630/347-7265

ballagokatalin@gmail.com

https://www.facebook.com/viport.hu/